home from uppsala!

har anlänt hem efter en underbart bra festival med många härliga människor och framförallt bra musik och önskar mer än gärna att den fortsatt några dagar till, fast med en hemresa på en dag där man har möjlighet att duscha, sova och äta mamma mat.


Men däremot är jag lite ledsen också, finns det nämligen någon som vet vem som stulit min väska?!
legg, pengar, smink, kläder. All gone! tyvärr är det smällen man får ta på festival eftersom vissa verkar ha lite svårt att hålla fingrarna i styr och skilja på mitt och ditt. Klåfingriga jävlar!
egentligen var det inte hela världen för bankomatkortet har dom ingen nytta av (det spärrade jag på en gång) men det jag vill ha är min röda adidasjacka, Nikita tröjan och legg. Trodde för en stund jag lyckats slarvat bort kameran men så var tydligen inte fallet för den låg iaf i tältet och tur var väl det!
De var bara TUR ( peppar peppar ta i trä..) att inte mina glasögon, mobil inte låg där i, isf hade jag inte överlevt. det som kan vara lite creepy är att jag och Helena låg och sov och märkte ingenting. nåväl, lite bitter är man ju!
Viktoria stackarn vart av med mobilen.

musiken var som sagt var störtskön däremot, dom artister jag såg/hört under helgens gång är, Sizzla, Israel Vibration, Morgan Heritage, Don Carlos, Groundation,  samt Desmond Dekker tribute.


Det har iaf varit en äckligt underbar helg!

jag kommer säkert på nå mer jag måste berätta om festivalen så småning om men då tar jag det då.

nu måste jag sova, jag ska bara ladda upp två kort från festivalen, dock ganska suddiga pga att dom är tagna med mobil och med endel alkohol i kroppen!


Godnight and sweet dreams!

   

Sizzla konsert (han ska vara där någonstans..)

Moi (på campingen..)


Kommentarer
Postat av: Daniela

Hallå döh!
Så jävla tråkigt att det finns sånna människor som bara måste förstöra för andra. Hoppas du får tillbaka dina saker, men tycärr är väl chansen inte så stor! Bra att du hade kul iaf! (Avis, Hade själv velat se Sizzla!)
Kram, Daniela

Postat av: Sussi

Hej babe! Jag skjutsar er vart ni vill när som helst, det vet du! Puss på dig!

2006-08-14 @ 14:27:59
URL: http://smurfsusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback