en stulen lista

jag har lite svårt att besluta mig över designen... men ääh!

Antingen eller....
Kött eller fisk:  kvittar
Drink eller shot:  just Hot shot galiano
Öl eller vin:  bira, bärs
Kaffe eller te:  te
Kort eller kontant:  kontant
Dusch eller bad:  duscha, men badar alltid på julafton
Pumps eller ballerina:  Eh?! Sussi, hjälp mig. Va är de för nå?
Svart eller vitt:  båda
Winnerbäck eller Lundell:  Winnerbäck
Paris eller Nicole:  Paris
TV eller film:  film
Morgon eller kväll:  kväll

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:  jag gillar många!
Vet den om det: det hoppas och tror jag dom gör
Gillar någon annan dig just nu:  tydligen..
Vad tittar du först på hos en man:  händer
Vad är sexigt på en man:  händer så klart
Vad är osexigt på en man:  OJ, jag vet inte
Har du varit riktigt kär:  de vet jag inte men jag tror de.
Ditt längsta förhållande varade:  cirkus 2 år.
Vill du gifta dig:  jag vill ha festen!
Vad föredrar du att göra på en dejt:  prata?

Inom 48 timmar..
Har du haft ett seriöst samtal:  ja
Kramat någon:  ja, pappa, min kusin och hennes 3 åriga dotter
Bråkat med en kompis:  nee


(jag hade beslutat mig för att ALDRIG stjäla mer i hela mitt liv för nu vet jag hur det är att bli av med saker, men... den här listan borde väl gå bra?! )


Kommentarer
Postat av: Daniela

Haha såklart att du fick "stjäla" den listen av mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback