en stulen förbannat lång lista.

 fortsättning....

Vilken sorts mjölk köper du? Alla, jag dricker röd.
Kan du laga en punktering på cykeln? de tror jag.
Kommer du ihåg alla dina klasskamraters namn från grundskolan? de tror jag.
Vilket årtionde hade det häftigaste modet och musiken enligt din mening? absolut ingen aning.
Brukar du handla på nätet? ibland.
Vad köper du helst på nätet? filmer, cd skivor kanske kläder.
Från vilka ställen har du beställt? cdon.com och zoovillage.
Gillar du aktioner / loppmarknader? nee.
Hur skämmer du bort dig själv? genom kläder.
Vad har du för ringsignal/ låt på din mobiltelefon? Alpha Blondie - Coco the rasta
Hur reagerar du på en rejäl utskällning? mest chockad.
När skällde du ut någon senast? här om dagen..
Vill du berätta varför? Ne, de vill jag inte.
Vad har du för liggställning när du sover? mage.
Snarkar du eller är det bara lätta snusningar? både och.
Pratar / går du i sömnen? snackar som faon.
Vad kan störa din sömn? förbaskade ungar!
Kan du somna vart som helst eller är det bara hemma i den egna sängen som duger? bäst hemma men de går väl annars också.
Om du blir väckt; har du lätt att somna om? jadå.
Är du lättväckt eller svårväckt? mittemellan.
Har du somnat någon gång i ett sammanhang där det var olämpligt? föreläsning i skolan.
Hur ofta gör du backups på ditt innehåll på hårddisken? ibland faktiskt.
När kom du i kontakt med datorer för första gången? OJ, de minns jag inte.
När du går online; vad gör du då? slår igång MSN och kollar mail.
Har du döpt din dator till något personligt? nä.
Om du har barn - hur ser du på deras relation syskon emellan? jo den är bra, vi har lika till varann allihop.
Om du har syskon - hur ser er relation ut? underbart bra, I love my brother and sister.
Hur ser dina relationer ut till familjen? Hur ser familjen ut och hur umgås ni? jo vi har bra relation allihop.
Jag mötte Lassie: Ja det gjorde jag! vår lilla Lady är en collie :)
Har du gjort bort dig nångång? Hur kändes det? jadå, de minns jag inte.
Har du vunnit på lotteri någon gång? Max 20 kr.
Vad är det roligaste som hänt dig idag? Jag fick 4 tablettaskar av mamma.
Vad är det tråkigaste som hänt dig idag? när jag var tvungen att dela med mig av en av tablettaskarna.
Bästa fordonet är:
Har du motorcykelkort? ne
Har du gjort lumpen? ne
Vilka språk kan du? svenska och engelska.
Vilka av de nordiska länderna har du varit i? Sverige, Norge, Danmark och Finland.
Öland eller Gotland? Gotland.
Gillar du att segla? vet inte.
Kan du dansa? nej, världelös.
Vad anser du om nynazister? Sluthuvun.
Roligaste barnboksfiguren är: OJ, alla är ju så gulliga och bra.
Om du vore en seriefigur: Obelix.
Lena PH eller Carola? PH
Ica eller Konsum: ICA
Läser du horoskop? ibland.
Tror du på horoskop? njah.
Samlar /använder du på rabattkuponger? nä.
Är du rädd om dig själv? borde vara mer rädd om mig.
Läser / skriver du dikter? ne.
Pippi, Ronja, Madicken eller Emil: Men, de går inte att svara på, dom är ju så söta allihop!
Bästa Disneyfilmen är: de kan jag inte heller svara på.
Gillar du skräckfilm? Neee uch!
Har du gråtit till en film nångång? de har jag nog.
Kan du nåt finskt ord? Hehe, ja men Helena kan fler!
På hur många språk kan du säga jag älskar dig? kanske... 7.
Tycker du det är för mycket sex i media? nejdå.
Pedofiler får dig att vilja: spy!
Marilyn Monroe eller Greta Garbo? Marilyn Monroe.
Brad Pitt eller Johnny Depp: Depp killen.
När lärde du dig cykla? när jag var liten.
Om du fick uppfylla 2 drömresemål i Sverige / Världen. fortfarande Jamaica och sen Cuba.
Kan du teckenspråk? Nä.
Vad gick du för linje/program på gymnasiet? Handel och administration.
När lärde du dig att simma och vilka märken har du tagit? minns int
Woody Allen är: gammal?
Kan du gå ner i spagat? Nää.
Gympan i skolan var: skit trist.
Hur bred är din säng? 180
Färg på din soffa:  svart.
Guld eller silver? silver.
Har du långa naglar? inte nu
Har du en gästbok på din hemsida?  Nää, de är en blogg så kommentar.
Om ingen skriver i den blir du: ledsen..
Tycker du att vara "Svensson" låter negativt? Nejdå.
Är du en "svensson"? nee.
Vilken sökmotor använder du?
http://www.google.com
Kan du sy? Ne.
Färg på din plånbok? ljus.
Använder du mössa på vintern? ja oftast.
Är du med i Ett foto i timmen [http://fototimmen.org] ? Nä.
Är du en pysslig tjej? ibland.
Har du besökt Pridefestivalen? nee.
Är fängelse det bästa straffet? vette 17.
Gillade du filmen Donnie Darko? inte sett.
2 saker som du avskyr att lyssna på: människor som säger 'Men du då Ida, hur har du tänkt med ditt liv? Vad ska du göra?'
2 saker du fick i brevlådan i dag: Inget, de är söndag.
2 saker du undrar över: oj, de är så mycket.
2 saker du ser fram emot: nästa års reggaefestival, that´s it!
Vilket tvättmedel köper du? de mamma köper.
Gillar du kryssningar? jarå.
Äter du "radhusbiff" (Blodpudding) ? inte gärna.
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Neeh, faktiskt inte.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? det beror på vad de är.
Saknar du någon? Mmmm.
Nämn namnet på en tennisspelare? Pimpim Johansson.
Har du stött på intriger på webben? jadå.
Tycker du webben kan verka tjaffsig? nerå.
Finns det någon du ogillar starkt? jaa.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? de är olika.
Om någon trycker ner dig ; vad gör du då? försöker klättra upp och trycka tillbaka.
Är du bra på be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? jag kan be om hjälp. Kan jag inte så kan jag inte.
Är du svartsjuk? Nee inte mycket alls.
Vad gjorde du igårkväll? Kollade på TV med Helena och satt fraför dumburken.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? jaa.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? först hundöron till jag orkar hämta ett bokmärke.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Tracy Lords - Nattens barn.
Tyckte du om att gå i skolan? inte så värst.
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? svenska.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? samhällskunskap så klart pga hemsk lärare.
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? ja massor.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? jaa.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? jadå.
Tycker du om att ha det pyntat och fint hemma? jo de är ju fint.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? helt okej för mig!
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? klart.
Vad gör du om du får en ofärsk bulle på ett café? äter inte.
Kan det någonsin vara okej att ljuga? faktiskt.
Tror du att människan föds ond eller god eller som ett oskrivet blad? oskrivet blad.
5 saker du har i ditt kylskåp: smör,ost, mjölk, cola, ägg, och kattmat.
Vad är ditt favoritpålägg? ost.
Vad gör du helst en fredagskväll? dricker öl med nära och kära.
Vad är det första du tänker när du vaknar? 'ÅÅH, Neeeh!'
Går du i kyrkan? bara vid bröllop, dop och begravning.
Tycker du om stearinljus? de är mysigt.
Använder du hårbalsam? ja, jag måste.
Har du soffkuddar? japp
När blir man vuxen? blir man nånsin det?
Har du socker i kaffet? dricker inte kaffe.
Vilken färg har din tandborste? vit eltandborste.
Har du lök i köttbullarna? jag brukar inte göra köttisbullar.
Har du ett visitkort? nä.
Hur många kvadrat bor du på? vet inte.
Dal eller berg? dal.
Hav eller sjö? hav.
Isglass eller mjukglass? isglass.
Har du någon skrivare? japp.
Har du någon scanner? neeh.
 Vad har du för väckarklocka? mobilen.
Hur ofta klipper du tånaglarna? men UUUUCH!
Har du hår på ryggen? näääe faktiskt inte.
Har du betalat månadens räkningar? jopp.
Använder du hudlotion? japp.
Vad heter din granne? de är min bror + familj.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? sötlakrits.
Har du åkt ambulans någongång? nää, men med Pumpa.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? ostbågar.
Tycker du om Dr Pepper? nää, uch.
Äpple eller Päron? båda är go.
Äter du fiskbullar? aarå.
Svettas du mycket? nej ovanligt lite.
När klippte du dig senast? OJ, slutet av maj kanske?
Vad kollade du senast hos doktorn? mitt kära underliv om du så gärna vill veta.
Har du fått riktig massage någon gång? nee.
Tycker du om rökt kött? de är väl gott.
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Big Mac o Co.
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? donken.
Har du blivit matförgiftad? vet icke.
Mjuk eller vanlig pepparkaka? båda är ju gott, men just nu vart jag sugen på mjuk.
Platt eller vanlig dataskärm? vanlig.
Vad har du för mobiltelefon? Nokia.
Hur betalar du dina räkningar? ger dom till mamma o ger henne pengar.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Neeh, jävla skit.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? rätt så.
Hur stor hårddisk har du? vet inte..
Vad är det för färg på dina halltapeter? vit.
Vad är den värsta sjukdom du haft? magsjuka.
Har du blivit sövd någon gång? nä.
Lever din mormor? nee :(
Har du varit med på TV? ja, lokalTV :)
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Oj, de är mycket.
Använder du tofflor? aaa, de är mysigt.
Använder du morgonrock? ibland.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? aldrig.
Beskriv din humor:  skitdålig.
Stryker du dina kläder? neej
Hur ofta byter du gardiner? aldrig?
Gillar du att åka pulka? jaa de är kul.
Är du bra på att baka? inte så värst.
Hur länge trodde du på tomten? läääänge :)
Kan du åka skridskor? japp.
Vet du vad Bamses barn heter? Brummelisa,teddy och brum va?
Hade du någon snutte -nalle -docka -trasa -kudde el dyl. när du var liten? aaa.
Hur många köpta originalfilmer har du hemma? Oj, det är typ alla.
Hur många böcker äger du? vet inte..
Hur många köpta original CD-skivor har du hemma? de vet jag inte heller.
Har du några LP-skivor? Kassettband? jaa :)
Nämn en bok du läst om fler gånger: ingen tror jag.
Om du skulle välja bort en månad på året, vilken skulle det bli och varför? november för då börjar de bli mörkt och trist, onödig månad.
Gillar du att flyga? jadå.
Hur många växlar har din cykel? 24.
Har du mandelmassa i dina semlor? jaa, fast inte mycket.
Använder du sköljmedel när du tvättar? japp
Manglar du dina lakan? mamma gör faktiskt.
Biter du på naglarna? nepp.
Vilka kryddor använder du allra mest? salt o peppar.
Tycker du om soja? jadå.
Vet du vad ditt namn betyder? faktiskt inte, vet du?
Har du gått på stripklubb någon gång? nee
När är man för gammal som kvinna för att få barn enligt dig? vet inte... 45 kanske.
När är man för ung? 15
Har du spytt på offentlig plats? ja det tror jag.
Vitt eller grovt bröd? vitt.
Favorit bär? hallon.
Favorit frukt? OJ, kanske banan.
Gillar du brysselkål? nee, uch.
Svarta eller gröna oliver? inga.
Hur ser din datastol ut? den är blå och rätt okej.
3 godaste ostarna: äter bara hushållsost.
Hur ofta äter du oxfilé? vet inte.
Kan du tänka dig att bli vegetarian? ja de kan jag nog.
Tjockaste boken du nånsin läst? de vet jag inte heller.
Gillar du att plocka bär/svamp? När man hittar är de kul, men trist att gå.
Har du nånsin sett 3-4 filmer på raken? jaa de har jag.
Minns du din första kyss? mmmm...
Tipsa om en god pastarätt? pasta carbonara?
Har du råkat färga hela vittvätten röd nångång? näää.
Färgen rosa är: så fin.
Om din TV går sönder:  gråter jag.
Sak du inte kan leva utan? måste fundera ett tag...
Kan du trolla? Nee, tyvärr
Hur många bröllop har du varit på? ett par.
Bra eller dålig förlorare i spel? rätt bra
Hur många mål om dagen äter du? 3 kanske.
Hur ofta äter du ute? nee
Äter du mycket "skräpmat"? nee
Hur ofta dricker du alkohol? 1-2 ggr i veckan.
Tycker du att du dricker för mycket? säkert inte mer än nån annan.
Är du ofta bakis på jobbet/i plugget? blir inte bakis.
Vad föredrar du att dricka? öl.
Har du ofta minnesluckor? jag har börjat få.
Vad anser du om de som kör rattfulla? sååå onödigt.
Skulle du kunna gå på en av dina kompisars flickvän/pojkvän el. ragg? aldrig.
Skulle du kunna ragga på din polares syrra/bror? jaa, de är väl inte så farligt?
Har du snott ett ragg mitt framför näsan på en polare? absolut inte.
Har du varit i slagsmål pga en tjej/kille nångång? nää.
Berätta om den värsta och den bästa dejten du nånsin haft? går aldrig på dejt.
Hur långt ner/upp i åldern kan du gå för ett ragg/sex? Hähäh!
Din bästa leksak från barndomen? de var mycket som var kul.
Namnet på din första bästis? Chatarina, Åsa, Hanna och Peter. Minns inte vem som kom först!
Bästa sommarmaten? inte den här iaf..
Film du ska se på bio nästa gång? Offside i morgon med syrran på bio.
I en stor folksamling blir du: obekväm.
I en lagom stor folksamling är du: normal.
Tänker du på döden nångång? ibland.
Är du rädd för döden? inte så värst.
Är du rädd för att bli gammal? näärå.
Äter du kräftor? jadå.
Tycker du om snaps? nee.
Stringtrosor el. vanliga? boxer eller hipsters.
Har du klantat dig nåt idag? nää.
Dagens asgarv: har inte kommit..
Dagens minus: har inte heller kommit.
Dagens plus: maten var go.
Bästa Partylåten: Shakira - Hips don´t lie.
Bästa depplåten: Takida - broken and alone
Låt som får dig på bra humör? det är såå många!
Din mamma är: såå snäll.
Din pappa är: och så underbart snäll.
Hur många kusiner har du? 17 el så.
Vad tycker du om Prideparaden? helt okej.
Hårfärger du haft: 6 st på samma gång (blå/röd/grön/orange/rosa/lila/) sen brun och röd då.
Har du misslyckats med en hårfärgning nångång? jaadu.
Är du medlem på Helgon [http://www.helgon.net]  japp.
Är du medlem på Busbra [http://forum.busbra.se] nee.
Är du medlem på Diva Webbring [http://divawebring.com/index.php] nee.
Är du medlem på Succe [http://www.succe.com/] nee.
Är du medlem på Tjejringen [http://www.tjejringen.com/]  inte det heller.
Är du medlem på Topp 50 Tjejsajter [http://www.hemsida.net/topp50/topp50.html] neeh.
Är du medlem på Filmtipset [http://www.filmtipset.se] näpp
Är du medlem på Lunarstorm ? ja tänk för att det är jag.
Är du medlem på Marias Bokcirkel [http://www.maria-tintin.com/bokcirkel/index.html] nejdu
Är du medlem i Secret Swap? [http://www.secretswap.se/] nepp.
Vad gör du när det regnar? sitter här (de regnar nu)
Finns det någon på nätet du är "rädd" för? nejdå.
Finns det någon på nätet du beundrar och isåfall varför? vet inte.
Följer du modet? kan jag inte påstå.
Röstar du? japp.
Hur beter sig en gnällig person? drygt.
När du är kinkig är du på vilket sätt? suur.
Svävar du på rosa moln? nej inte nu.
Ett oregelbundet sexliv är: som mitt?
Om en vän inte ringt dig på 1 månad blir du / gör du:s glad och svara.
Är du arg på någon just nu? inte så värst.
En skrytsam person beter sig hur? också drygt.
Svarar du alla som skriver i din gästbok? nää.
Den ärligaste personen du känner: min syster.
Har du nånsin varit avundsjuk på någon? de har jag nog.
Grönsak du inte tycker om: avocado.
Om ditt bredband ligger nere blir du: rätt deppig och lite små sur.
Vad ska du göra om en timme? samma som nu, inte mycket.
Titta rakt bakom dig. Vad ser du då? pappa.
Gillar du att renovera? Är du händig? neeh.
Om du skulle bli erbjuden en gratisresa till solen just nu med din vän och planet lyfter om 6 timmar; skulle du åka och om inte ; vad hindrar dig? självklart skulle jag de.
Har du gjort nåt impulsivt på sistone? de har jag nog.
Gillar du 69:an? njah.
Tycker du det är pinsamt att prata om sex? nejdå.
Är du en kramig person? ganska.
Om någon kallar dig för vännen, gumman i din gästbok och du inte känner personen så bra: blir jag nog rätt irriterad.
Börjar detta kännas jobbigt nu? de börjar bli liiiite jobbigt ja.
Kunde du tro att du skulle palla med alla frågor? jaa de trodde jag nog.
Tycker du vi ska sluta nu ? ja faktiskt.
OKej då. Bara några frågor till: Okej!
Finns det något du vill berätta som inte finns med bland frågorna? de gör de nog.
Vad är klockan nu då? 16:15
Svarade du på frågorna nonstop? jag tog matpaus!
Slutligen; var detta för närgångna frågor? nejdå, de gick bra!


Nu vare slut! Dax att kommentera. OK? Du är verkligen galen om du läste igenom hela, men du kanske lever ett lika trist liv som mig? Välkommen isf!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Tjenare!
Tydligen lever jag ett lika trist liv som du som faktskt läst din lista(fuskat med att hoppa lite iof), men jag får väl skylla på att det faktiskt regnar här också och jag är fruktansvärt uttråkad. Nä, nu blir det Prison Break maraton med massa av godis! Ha det gott, Daniela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback