Skärtorsdag.

... är det idag.

Har tillbringat hela morgonen med att städa (Herregud, jag gör inget annat än städar och kollar på TV..) och nu har jag inget mer att göra, ska iofs gå in till Statoil senare och lämna in en film jag och mina syskon hyrde igår kväll, En dag i livet med massa bra skådespelare, Jennifer Lopez, Morgan Freeman och Robert Redford. Helt okej film, hade dock hoppats på att de skulle "hända" lite mer, men okej.. de var en drama så jag har översenede med de. Handlade om en tjej som åter igen träffar sin svärfar efter 11 år som anklagar henne för sin sons död i en bilolycka och de visar sig att han tydligen har ett barnbarn också. nåväl, den var rätt bra iaf!

Igår gjorde jag massa saker, träffade min "chef" kl 11 och bubbla massa, kl 12 träffa Elise och Jeanette och åt lunch och kl 14 åka till Borlänge och handla present till Roger som fyller 25 med Sussi, Sophie, Helena och Linnéa. Så i morgon blir de stor fest, 25 + 25 = 50 års fest, riktigt roligt.
På lörd blir de grillfest hos Linnéa, men jag ska äta massa förbaskad påskmat.

nu ska jag äta våfflor.. de är go.

klemz. /I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback