påskdagen!

..och jag är verkligen förbaskat trött men de är jag varje söndag.

men vad konstigt, jag har glömt av hur man skriver på tangentbordet, jag har inte fått in min snitts så som jag brukar skriva, de var jobbigt för de blir fel helatiden.

Festen i fredags var verkligen lyckad, kanoners roligt och mycket folk, synd bara att folk började "droppa av" ganska så tidigt, varför gör människor de? Roger verkade bli glad för paketet också, han fick en så fin smootie, drink mixer .. så nu ska han bjuda på massa drinkar tycker jag.
Jag vart inte så full som jag trodde, hade trott jag skulle bli jätte packad men ack så fel jag hade och de var tur för jag var pigg och glad på lördagsmorgonen.
Jo igår så var jag hos Linnéa på grillfest, fast de vart inte nå grillat för mig eftersom jag var på påskmiddag innan iaf så var de roligt igår också, vi gick på Hotellet och drack massa öl och kollade på roliga människor och dansade en skvätt.
 De var massa människor ute och jag ville verkligen ha min hamburgare så vi fick ringa taxi och be han komma 10 min senare för att de var så mycket folk, kom hem vid 03:00 och slocknade på en gång, idag är jag sådär hangover trött fast skulle nog inte kunna somna.

Snart är de mat och ikväll är de One Tree Hill och Big Brother som står på schemat.

Idag fyller även Jocke och Sanna år, grattis grattis till dom och i morgon fyller Roger år grattis till han!

Ha en bra dag!

Förresten, igår fick jag äntligen se den där förbaskade Johnny-Cash-walk-the-line-filmen som jag skrikit om i 3 veckor. Den var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback