Onsdag & massa sol.

... inte för att jag är någon sol människa men de var ju fint väder iaf!

Jag jobbade 2 h innan lunch idag, puh! nu bör jag ha semester till midsommar iaf.
satt framför en dator och förmedlade massa siffror, så spännande. När jag slavat klart åkte jag ut till Sussis stuga och hängde, satt mitt emot Helena, Sophie och Sussi när dom solade och tittade på dom, dom är faktiskt väldigt spännande, efter de tog jag o Helena massa "raggar-varv" i våran stad och letade efter roliga människor, vi hittade bara en så vi drog vidare till Avesta och letade där men där fanns de ingen. Tråkigt juh! men faktiskt när vi kom tillbaka till Hedemora så hittade vi Alex, och hon är rolig, så rolig att vi tog med henne hem till mig och tittade på Big Brother.  Alex hatar Big Brother så mycket och aldrig tittar på de men hon kan alla namn och vet exakt vad som har hänt under hela säsongen.
Hon är så rolig, jag tror verkligen hon tjuvtittar på BB när ingen ser, den lilla lymmeln.

Nu ska jag göra nått annat.

Mmmmhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback