Mhm, tisdag.

Jag var nog rätt slö på morgonen idag faktiskt, men runt lunch kom jag igång. Drog på mig joggingskorna och var ut och gick i 1 ½ h i de kanonfina vädret, rätt nöjd  med mig själv när jag kom hem men slut som självaste djävulen, åt mat, duschade och slängde mig i soffan och hittade godis. Klant jag, men vafan de var ju gott iaf!

Har nu kollat på Vänner och Big Brother och väntar för fullt på Desperate Housewifes (sista avsnittet för säsongen..) efter de är de Grays Anatomy (första avsnittet för säsongen..)

Vad skulle jag ta mig till utan min TV?! Jag gör inte annat än att kollar på TV på kvällarna, jag är verkligen soo boring.

I morgon har jag nått att göra kl: 11, 12 och 13 sådeså..

Snart är de påsk, så GLAD PÅSK!

Påskenklemenz. /I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback