massa massa massa babbel.

Igår kväll satte jag mig framför datorn o tänkte uppdatera, länge sedan så jag hade planer på att klottra ner hur min helg såg ut, gjorde de med glatt humör emellan pauserna i Big Brother, jooo... men visst att de gick lika bra när jag klickade lite glatt på spara och publicera, verkligen inte allting sket sig och de blev en vacker liten Error sida och förbannad som ett bi sket jag i de o tänkte aldrig mer. Men nu sitter jag här igen och är på väg att uppdatera! Men funkar de inte nu då jäklarns!
Kan försöka resumera helgen nu lite snabbt...

Fredag: Helena nämde ordet bärs och så var de kört, jag hade faktiskt tänkt vara hemma och dega men herregud vad de lät tråkigt när ordet öl kom på tal, så jag åt kinamat med min familj och for sedan till Linnéa, snackade skit och drack öl med henne o Helena och drog sedan vidare till Kingen, lagom lullig och glad. Hel 3-vlig kväll! 

Lördag: Vaknade och kände mig kanon bra, ingen hangover alls! Tog en dusch och vart lite frächare, la mig i soffan o kolla på Sällskapsresan (stört sköna filmer juh..) degade dock många timmar innan jag for iväg på Småstjärnorna, Alva skulle uppträda och sjunga till Nanne Grönvall - Håll om mig tyvärr gick de inte hela vägen så hon vann men kanonduktig var hon tjejen, väldigt hård konkurans faktiskt. Sen var de bara hem och kolla på film och umgås med kära syster.

Söndag: Mådde ju verkligen toppen, inte alltid man gör de en söndag, kollade på en film Wilbur begår självmord precis lika deprimerande film som de låter. Vart verkligen deppig. Tog sedan en promenad med syster, hem och gjorde absolut ingen nytta alls resten av dagen, minns inte ens riktigt vad jag gjorde men de var mest datorn och tv:n faktiskt, kollade ju på One Tree Hill så klart (Vafan håller Brook på med då?!) och Big Brother, måste ju säga att rätt människa åkte ut. Sen vart de absolut inge mer!

Och idag, är de måndag och jag har städat och varit ute och gått med Helena, ätit, handlat och kollat på Bigbrother, Outsiders och CSI. Herregud vilket spännande liv jag lever!

Neee, nu får se vara nog. Vi ses! krama. /I

Jag antar att reklamjävlaskiten är kvar och jag vill absolut fortfarande ha bort den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback