ekorrgos

Idag tar jag hand om min kompis Sophie (och en sjuk Vilgot på förmiddagen). Hon har ont, väldigt ont. Hon yrar om ekorrgos och mobiltelefoner som lever egna liv med ord som 'Oj, fuck och skit' i systemfel meddelande. Jag tar väl hand om henne med att bjuda på Ipren och tacos och tillåter även en tupplur mitt i filmen. Hon är nyopererad. Vi diskuterade olika ekorrgos. Vi tycker Martin i Bigbrother (jag hejjar på Simon) är ett typiskt ekorrgos exempel. Tycker du?




Sophie ser fram emot sommarens stora händelse och längtar redan nu till nostalgidagarna i Säter. Mats står för förfest, fest och efterfest!

Inatt slog Mats mig rakt på munnen i sömnen. De gjorde ont och jag vart så arg! Jag är trött idag. Uppe kl 6:00. Kom hem igår efter två dagar i Stockholm hos Helena med fanta och rosé i solen. We like!

Sophie har operarat tanden förresten. Inte illa pinkat!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Festerna är in ställda!!! Lillebror får inte gå på fest!

Syster yster

2011-05-15 @ 20:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback