27 år!

Idag är det min födelsedag. Jisses, 27 bast!
Eftersom jag inte tajat så mycket som jag i vanliga fall gör inför min födelsedag trodde jag för en sekund att Matta skulle glömma av mig. Men icke! :)
Ska snart posta min skolansökan inför hösten. Jag fick för mig att det skulle bringa lite lycka om jag postade den idag. Jag hoppas på det!
En långpromenad till Österby i vårvädret och en smarrig smörgåstårta med la familja i eftermiddag. Synd bara att ju äldre man blir destå mindre blir paketen i antal :)

Ha en bra dag, de ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Färre paket men bättre saker i som är roligare att leka med under längre tid, kanske? Lycka till med skolan, hoppas du kommer in! Då kommer jag och hälsar på dig i Sthlm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback