Nyår till nu..

Hej igen, hoppas ditt nya år startat utmärkt och att du varit ute på lite roligheter precis som jag. 
Kort och gott, I sucks på det här med uppdatering men det kommer helt enkelt när det kommer, som ett brev på posten liksom! Så, suprise!

Sen sist har jag varit med om..

Tjejmiddag på 1 ½.
Tillsammans med Helena, Sophie, Dammika, Terre, Sussi och jag. Vi hade en liten sammanstrålning strax innan nyår med mat, dryck och snicksnack.





2 januari på 'Ett ställe' i Sthlm.
Smet iväg till Stockholm till över nyår medans Mats låg hemma och var sjuk.
Jag glömde bort kameran under nyårskvällen men kort och gott, de var kul! Vi firade hos Alex och Jason och avslutade med fest i Hornstull hos Helenas kompisar.

När vi frisknat till den 2:a så intog vi stället som verkligen heter 'Ett ställe' tillsammans med Jason, Benny, Spetan,  Alexandra och hennes två kompisar Emilie och Lina. Helena mådde fortfarande inte tipptopp efter nyår så hon fick stanna hemma i soffan..













Fest i Västerbybyggdegård.
Maria och hennes 2 vänner slog till på stort och ordnade en Toggafest i Västerby. Dit var jag tillsammans med min syster, Mats, Sussi, Hedlund och Fullsta + säkert 60 till..




(tagna med  Sussis mobil)







Stockholm igen..
Åkte till Stockholm igen den 19 februari och träffade Helena, Alexandra, Sanna, Jason, Mirjam och Anna för lite fest på 'Ett ställe' igen. Mats som varit på konsert med Jason var inte riktigt kry efter lång iskall promenad och kostant skrikande så han fick tillbringa denna kväll i Helenas soffa i mina pyamasbyxor och Helenas morgonrock och raggsockor. En riktig läckerbit!








Hela gänget!

Jag har även varit på Hela huset gungar med Lina och Ida igen men då missade jag det här med kamera igen, de var iaf lika kul som förra gången!

Det var allt för den här gången! Vi får se vad jag har att bjuda på framöver, it´s always a suprise!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Heeeej! Vad kul att du äntligen uppdaterat din skojsiga blogg :) Det var ju ett långt, bra, lagom mycket kort inlägg! Perfa :) Ha det bra min vän, kramis!!

Postat av: Ann-Sofie

Vilka härliga kort. Visst är det roligt när man kollar igenom foton och minns tillbaka!

2010-03-07 @ 08:20:49
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Cattis

Kul att du har uppdaterat :) Jag har tänkt på dig och undrat vart du tagit vägen. Vi kommer till Hedemora 18-28 mars om du har tid och lust att träffas nåt! Kram

2010-03-08 @ 09:36:52
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hallå!! Nu är det dags att uppdatera igen!! Kramis och grattis :)

2010-03-16 @ 15:39:49
URL: http://smurfsuen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback