Senaste.. .

En liten lista så här innan jul när man har långtråkigt... ..

Senaste alkoholdrycken: Öl hos syrran och Mowgli under pokerkvällen för 2-3 veckor sen.
Senaste bilfärden: Igår hem från Blg.
Senaste filmen du såg: The wedding crashers i söndags.
Senaste ringda telefonsamtalet: Syrran igår.
Senaste spelade låten: Sean Kingston - Magical.
Senaste kyssen: Av Matta i söndags.
Senaste du grät: Oj, de minns jag inte ens..?
Senaste måltiden: Frukost havregrynsgröt och hallonsylt.
Senaste personen du pratade med: Mamma
Senaste personen du skrev till på internet: Helena var de nog.
Senaste personen som skrev till dig på internet: Ja de var nog Helena de med.
Senaste personen som du skickade sms till: Matta.
Senaste personen du fick sms av: Jenny.
Senaste personen som ringde dig: Syster.
Senaste personen som fick dig att skratta: Syster och mamma igår.
Senaste personen du kramade: Matta.
Senaste personen du pussade: Vilgot.
Senaste personen du kysste/hånglade med: Men herregud, Matta de med.
Senaste personen du hörde sjunga: Jag själv?
Senaste personen som hörde dig sjunga: Mamma och syster igår.
Senaste personen som fick dig arg: Måste varit pappa.
Senaste personen som gjorde dig glad: Mamma och syster igår.
Senaste personen som trampade på din fot: Aj, hur ska jag minnas de?
Senaste personen som sa ditt namn: De var nog mamma.
Senaste orden du sa: '-Jävla förkylning! Till jul och allt..'

Nu inväntar jag Helena så jag kan spöa skiten ur henne på Wii...

Hejsvejjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback