48 dagar kvar.

Nu när första snön har kommit så inser man att det inte är långt kvar till jul. Det betyder att man måste börja skriva önskelista! När är man för gammal för att skriva önskelista förresten, blir man någonsin det?!

I helgen har jag haft stor främmande av Kicki. Alltid lika roligt att få se henne igen, det sker ju inte så ofta då hon befinner sig i värmen allt för långt bort från Sverige. Tog ju såklart knappt nå kort men jag har ett bildbevis i alla fall.. Förresten märks det att jag börjar bli gammal, jag pallar inte trycket när det gäller fest längre =)



På tal om främmande så hade familjen i Österby Cattias och hennes två barn på fika besök för några helger sedan då hon hade vägarna förbi Dalarna. Snacka om charmtroll, dom charmade oss alla! Barnen alltså =) Det var däremot jättekul att träffa Cattias och prata igenom livet och dess möjligheter. Scrolla ner så hittar du hennes blogg bland mina länkar!

Jag har en ny mobil, min James Bond mobil gav till slut upp. Härmapa som jag är så skaffade jag lika mobil som Mats. Sony Ericsson W890. Inte speciellt bra eller rolig, världelöst batteri och ingen blixt i kameran (se bara vad suddigt Kicki-kortet är). Jag börjar nästan ångra mitt val men spela roll, det är ju bara en telefon. Huvudsaken är att det går att ringa och SMS:a. Kort och gott, jag rekomenderar den inte!



Jag har den i silver men hade mycket hellre haft den bruna.. .

Kom ihåg att det är farsdag på söndag!

Tjingeling på ett tag..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha! Barnen var supercharmiga och jag var lite trevlig. Det var kul att träffa er allihopa med, den där chokladkakan var jättegod :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback