Semla & Tanya

Helgen har varit till belåtenhet och jag önskar den inte tog slut så fort. Fast det önskar jag varje helg. SWICH så var den över!

Nu är även måndagen över och vi går in på tisdag. "Äta-semla-tisdagen" påminnde Jenny mig om. De hade jag inte en aning om!

Förra veckan var hektisk. Tyckte jag inte gjorde annat än jobbade och sov. Hade Öppethus på jobbet i torsdags så dagen var lång. Alla skötte sig utmärkt och var garanterat lika trötta som mej!

Nu är det inte många dagar kvar tills syster min kommer hem och bråkar med mig. 8 dagar kvar. Måste börja njuta av friden.. .. =)
förresten är hennes blogg uppdaterad!

Den 3:e ska jag, Helena och Sara på konsert!! Tanya Stephens på KTH i Stockholm. Kommer bli äckligt bra. Såg henne på reggaefestivalen - 05. Helt klart värd att se igen!


Tanya  




Kommentarer
Postat av: Maggan 59

Schysst sida!!

2007-02-21 @ 06:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback