Afrika tripp!

Hemkommen från Marocko sedan 2 veckor men lusten att blogga lämnade jag tydligen kvar i Afrika. Nu är den också tillbaka som tur är!

Resan var såklart toppen, sol (och regn), bada, marknader, drinkar/öl, mat, marknader, stranden, försäljare och galna marockaner! Ett mysigt land som blev lite för mycket emellanåt men vad gör de när man har semester från kalla, mörka Sverige? =)

Se vad underbart vi hade det!

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Helena

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Marocko

Helena

oscar

ma o pa

Helena

molli

jag

Marocko

Anna o Mowgli

Helena

Helena

Marocko

Marocko

Marocko

helena

oscar

Marocko

Marocko

Kommentarer
Postat av: Cattis

det ser verkligen härligt ut med sol och strand! kul att du har uppdaterat! :) kram

Postat av: helena

haha underbar resa vare, och jag längtar ju tillbax till alla araber
åh vilka tjusiga kort du hade på mig=)

2007-12-14 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback