4hjuling and on her way.

Elise missade bussen så vi vart småsena till ett möte kl 13 men de fick gå ändå.
Beslutade oss för att gå utbildning i Fördjpad demokrati 5-7 oktober i Stockholm.
Kommer nog bli både spännande och lärorikt!
Tog en rätt lång fika med Elise och Jeanette och gick igenom våra liv, det är bra att bli uppdaterat ibland.

Åkte hem och var ute och roade dom små liven (Lucas o Oskar) endel genom att rejsa lite minifyrhjuling och sitta på halmbalar.
Shit, dom där är bra starka och drar rätt bra ändå.
Tänk på min tid, då fick man nöja sig med trampbil :) (visst lät jag sådär ruskigt gammal nu?)
Oskar
den minste på 4 år vågade inte åka själv så vart endel åkande för mig med och de är ju faktiskt förbaskat kul.
Vågade inte sätta mig på minimotorcykeln riktigt, den lät inte som den borde och är ju inte byggd för mig tyvärr.

Setat framför TV:n och tittat på Outsiders, CSI och 100 höjdare som varje måndag men de var en sak som fattades idag..... världens bästa Anna.

Nu har hon gett sig av och man har redan märkt att de är tomt här hemma.
Hon skickade nyss SMS och har självklart redan problem, flygplanskö i London airport så det såg ut som att hon skulle missa flyget till Sidney och måste ta nästa, vilket betyder sovande på flygplatsen. 
Hon var jätte trött och absolut inte upplagd för det, men men. De är sånnt hon får räkna med!
Jag säger då det, vad ska hon ut i vida världen och göra?!

Ni kan följa Anna genom hennes resa på
http://annastam.blogg.se där även hennes ganska nyligen Dublin vistelse finns bloggat.
Hon ska försöka hålla den uppdaterad så ofta de bara går men regelbundet blir nog svårt.
Misstänker att de inte finns dator ute i Australienöknen bland alla giftiga djur. BRRR!

time 4 bed again. Tänk vad tiden går fort.. .. ... hoppas inneligt dess 9 månader går lika fort. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback