presstjejer

Precis kollat klart pÅ CSI Miami och slutet vart inte alls som jag hade planerat så jag är sur!

Idag har jag och Elise haft en demokratisk utbildning för dom kommande handledarna inför Ungdomstinget vi arrangerat som hålls på torsdag (9/11). Om du inte riktigt har koll på vad jag sysslar med sedan ca en månad tillbaka och en vecka framåt så kan du alltid besöka
http://www.sodran.se eller http://www.dalademokraten.se för vi var nämligen med där idag förstår du. Elise är en riktig linslus!

I helgen är det Halloween och ingenting är planerat. I morgon dricks det öl men på lördag då?
Rogga har födelsedagsfest i Borlänge, som skulle vara kul men allting hänger på Mathias om han måste jobba eller inte. Hoppas hoppas hoppas inte!

Åh! mina dreadsgrejer jag beställt anlände med posten igår. Så nu är jag fint smyckad i håret och stinker pepparmint :)

På kvällarna nuförtiden är jag helt slut. Råkade lägga mig i soffan och titta på Time out och var tvungen att bita mig i kinden för att inte somna. Mina ögon väger bly och dax att dyka i säng!




Kommentarer
Postat av: helena

du som knappt vågade gå över stan för att du vart med i tidningen. åså lägger du ut länkar till de här iaf...
du tyckte nog att de va ganska kul iaf:)
puss

2006-11-03 @ 15:36:35
Postat av: Sussi

Tokfint kort gumman! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback