över igen

helgen är över igen och den gick lika fort som förra. Suck!
gårdagen tillbringade jag med vänner på förfest hos Fredrik och Dammika för att sen inta Stadshotellet och Idol-Johan. Men icke, han var sjuk så vi fick helt enkelt glutta på Jessica och Snäckan istället vilket funkade fin fint. Var mäkta sur först när Johan inte var där!
De var kul i allafall, lite för mycket av det goda kanske men de är lätt hänt!

som alla andra söndagar har jag tillbringat dagen i soffan framför TV:n och filmen 'Beck - Flickan i jordkällaren' den var bra. Nu tittas det på Harry Potter och de vises sten.

igår skulle det julshoppas i Kupolen med Helena men det vart ont om julklappar men destå mer kläder till mej. Så trist att handla julklappar!
Precis när vi anlänt till Borlänge upptäckte Helena att hon tappat bort bankomatkortet som låg kvar på systembolaget i Hedemora så det var bara att vända igen. KLANTO!

1 ½ vecka kvar till julledigheten. Woho va nice!

nytvättade, fräscha dreads som är fulla i wax. Mmmmm!

se så söt
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=142368 men stackars stackars Peppe. Vila i frid!

Jag vill ha julfeeling you know!

nu ska jag titta på Nobelmiddagen. Hur mycket vuxenpoäng är inte det då?

häj häj häj häj häj

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej gumman!! Tack för i lördags det vart skoj.. gick hem tidigt dock, hittade inte på dig. Blä! Hoppas du har det bra på jobbet, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback