måndag fast söndag ..

Jag är så fruktansvärt hurtig, jag var ut och gick i 1 ½ h idag på förmiddagen, hur långt som helst i de kanon fina vårvädret. De var riktigt skönt att vara ute men jag vart bra seg i fötterna på slutet!

Nyss har jag målat 3 plankor åt min pappa, de var väldigt snällt gjort av mig.

Igår på Big Brother åkte heeelt fel person ut, den där förbaskade Thommy som stör mig nå så fruktansvärt skulle ha åkt ur så man slapp honom, men nejdå..

neeeeeeeeej här har jag gått heladagen och trott att de varit tisdag så jag kunde titta på dubbelavsnittet på Gray´s anatomy som jag längtat efter en hel vecka. Men jag kom ju på nu att de är ju söndag/måndag, förbannat också! men de är iaf Big brother, Outsiders och CSI. Jag kanske klarar mig till i morgon!

neee, tack o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback