Lååååååång fredag.

Hej!

en lång dag! Nu ringer de, de var Linnéa hon ska vara taxi-driver åt oss fulla och gulliga människor ikväll. De är snällt av henne! De kommer blir ett 7 jävla kalas idag med förbannat mycket folk. Kommer bli kanoners!

jag varit ute och gått 1 ½ h i det tok dystra vädret sen åt jag lunch och sedan dess har jag setat framför datorn och pulat med mp3:an och bytt lite låtar, laddat in och kopierat och sådär. Så nu är de klart, man tröttnar snabbt på musiken så nu är de, Tanya Stephens - Gangsta Blues, Gentleman - Confidence, Alpha Blondie - The best of , Eek a mouse och Sizzla´s nya. Får se hur lång tid de tar innan jag lessnat denna gång..

Nu har Sussi uppdaterat sin blogg också! duktig hon..

om ett tag är de mat och sen är de dax att göra sig ordning för kvällen och mycket fylla.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback