Sthlm & Promoe

En höst resa till Stockholm för ett besök hos mina vänner. Shopping och lite fest helt enkelt.
Helt klart en av dom roligaste kvällarna på länge!

Mötte upp Lina för ett snabbt hejhej som skulle jobba hela helgen.



Helena och Alex var partyglada



Jerker och Spetan spanade in, ja.. busskurstaket?



Snygg pose av mig



Jason, Alex och Helena



Så kul hade vi!



Talk to the hand...



Jason var på topp



Jag ville också vara med!



Spetan ville hellre visa sina tatoos



Lördagskvällen spenderade jag och Helena på bio för att se Beck - Stormens öga.


Helgen därpå var det dax för Stockholmarna att komma hem till Hedemora för att gå på Promoe på Sophies restaurang Älvan i Avesta

Brorsan skjussade dit oss i "räggerbajlen"



Kärleksparet



Helena in the front seat



Mot Promoe!



Matta och jag



... Helena ville också vara med




.. och det fick hon!



Promoe yo!
 '- Svennebanan, svennebanan, svennebanan, svennebanan, svennebanan, svennebanan, svennebannan!'







Promoe medförde sig en 7 dundrandes förkylning som jag försöker bli kvitt med.

Nu får det gärna bli nyår snart för då sticker jag till Lissabon i Portugal och hälsar på Jossan som bosatt sig där. Det var år sedan jag såg henne så herregud så kul de ska bli! =)

Kolla gärna in mina vänners bloggar under länkar till vänster!

Ha de toppen så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan, va festsugen jag blev av ditt inlägg! Vill oxå åka raggarbil va på pennan o se Promoe! Men vi har ju iallafall snackat med honom IRL om sjögräs o sånt, hihi.

Kram

Postat av: assi

Ska du nu ut och resa igen? Du har det då bra!!!!

Assi

2009-10-02 @ 21:02:50
URL: http://assishantverk.blogspot.com/
Postat av: jason

haha im so drunk in every photo! hahaha good times!



Stam! see you and mats very soon.. :D



peace..





oh... jag pratar svenska också!

2009-11-13 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback