Lefkas och vardag..

Ops. Jag lovade lite för mycket när jag snackade om uppdatering efter en vecka. Yeah right. Men blogga är något jag gör när lusten finns och det gör den inte alltid helt enkelt.
Lefkas var såklart underbart! Skönt med ett break och bara sola, bada, äta och dricka. Det var såklart stekande hett men vi tillbringade mestadels av tiden vid stranden så vindarna från havet svalkade bra. Maten misslyckades ju jag såklart större delen med, som tur var lyckades jag bättre med drinkarna! 1 vecka går fort och jag hade gärna stannat lite längre men som alltid är det borta bra men hemma bäst.
Det var bara en vecka kvar av semestern när vi kom hem och den tog jag vara på genom att rida, och umgås med Vilgot. Han är så stor nu och kan gå med lite hjälp och stå själv en kort stund innan han landar pladask på rumpan. Han är så söt!
Nåväl. Nu har jag återgått till vardagen och skolan har dragit igång igen. Det är alltid lika kul och se alla elever komma tillbaka, mognare (dom flesta iaf) och längre än för 2 månader sedan och framför allt höra om deras sommarlov. Nu börjar allt gå tillbaka till det vanliga och vi är igång på riktigt. Tänk vad lång tid det är kvar till nästa sommar. Nu är det september och det är väl lika med höst? Tyckte det var nyss jag satt och svettades och väntade på semester. Det märks på morgonen att det är dax att klä på sig igen. Snart är det ju dax att ha tjocka vinterjackor och vantar. Jag gillar iofs hösten och vintern då den är ganska mysig men snälla, ge mig en RIKTIG vinter och inte blask och mörker bara. Nee, då kan det lika gärna vara!
Hösten kommer bli rätt hektisk, har en rapport på mitt projektarbete att skriva så nu är det fullt ös närmsta månaderna. Sen får vi se var mina vingar bär men jag har endel planer!
Har fått en glädjande nyhet att en av mina vänner väntar smått. Hjälp vilka ökninkar det sker och  små familjer bildas. De vilda dagarna är förbi men det är okey för mig, det är livets gång. Hädan efter blir det att viska (för att inte väcka dom små) till varann mellan rödvinsklunkarna och utgång är bara att glömma. Grattis till babylyckan! En annan har precis börjat fundera över kärriären vad man ska göra med livet.. bättre sent än aldrig antar jag.
Det får räcka med text, jag tycker själv det är drygt med för mycket text i uppdateringar

Lite Lefkas bilder sitter på sin plats!

Turist-ja-visst!

               

Jag har ju i stortsett bara bilder på Mats, det är iofs okej för han är mer fotogenisk än jag!

Tänk, jag kan fortfarande stå på händer.. i några sekunder iaf.



Där gick dom pengarna bokstavligen talat upp i rök..

  

Och det vart inte mycket kvar..



Näe fy det tog sånn tid att ladda in bilderna så nu ger jag upp! Vi hade det iaf toppen.
Hoppas allt är bra med dej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback