hjärtedag igår

Happy Valentine´s day! (i efterskott)

hjärtansdag


-------------------------------------------------------------------------------------


Hjärtedagen fick dock firas i ensamhet framför TV:n efter en långpromenix tillsammans med min syster. Min andra hälft och hjärtevän skulle prångt jobba, men det var inte hela världen, sånnt där trams är överskattat ;)
Fast vi ska fira lite idag istället med ett restaurang besök tillsammans med Anna och Mowgli. Vi är inte så romantiska av oss nämligen.

Urkass på att blogga nu igen men det händer så mycket annat spännande i mitt liv. Jag jobbar, äter och sover nämligen!

Min Sthlm vistelse var såklart toppen, lugn och skön. Det var kul att träffa Helena, Linda och Mirjam. Den var smärtsam också efter att ha tillbringat 4h hos frisören.
Vill man vara fin får man lida pin!

Åh! Nu har Grey´s Anatomy börjat igen, hur underbart är inte det då? Jag kommer lätt börja följa Addisons nya serie Private Practice ( premiär 28/2 på 4:an). Såg du "smakprovet" igår? Det kommer bli en toppenserie, i allafall för mej.

Min dator mår inte så bra och måste nog läggas in ett tag, så jag blir ännu mer frånvarande framöver tills den är pigg och kry igen. Det är nog inget allvarligt!

Jag har köpt en ny fin rosa digitalkamera, tyvärr var minnet pyttelitet så måste köpa ett nytt. Det ska jag nog önska mej i födelsedagspresent. Jag fyller nämligen år om EXAKT 1 månad!

Stolt kan jag nu meddela att jag ska bli moster i sommar! :)

Yeey! Trevlig helg allesammans.. ...


Kommentarer
Postat av: Cattis

hurra för uppdateringen :) ja du det går väl hyffsat för mig, bäbisen kan komma när som helst fast egentligen är det inte dags förrens 29 mars. vem är din hjärtevän? om man får snoka vill säga.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback