ägginkast

Justja! Jag måste berätta. Här om kvällen när jag satt i godanro i soffan med Helena i telefonen fick jag mig en liten överaskning genom brevinkastet. Ett rått ägg.  Snabba som bara den hörde jag dom skyldiga rassla ner för trappen medans jag stod innanför dörren som ett fån. Vad roligt dagens ungdomar verka ha! Varför kom inte jag och mina kompisar på denna briljanta idé? Dom måste ju ha haft jätte roligt och säkert laddat flera timmar. Jag skrattade ganska gott åt deras ägghumor och torkade upp resterna och fnittrade hela kvällen. Detta förgyllde min trista vardagskväll! (Vill dock inte så gärna att det händer igen.) Nu tror absolut inte jag detta var riktat mot mig, jag råkade nog bara vara den första bästa dom hittade då jag bor längst ner.

Bildbevis!





Kommentarer
Postat av: Assi

Hej Ida

Vad elakt!

Postat av: Linda

Ha ha! Vilka skitungar!!!

2008-12-28 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback