Sthlm & påsk

Jag var visst inte så snabb på att  uppdatera som jag hade trott. Skitsamma,  jag och Mats var ju till Stockholm och hälsade på Alex och Jason! Det var självklart hur kul som helst.


Dax för fest!


Alex är glad idag!


Alex & Jason


På VC.


Mats & jag


Kärleksparet!

Sen har det ju varit påsk, jag missade visst att önska er alla en glad påsk så, Glad påsk i efterskott!


Mats var glad i påsk!


Vilgot också såklart!

I lördags (påskafton) var vi på årets första grillfest när Alex och Jason var hemma men tyvärr glömde jag kameran. Iallafall resulterade det i 13 stora myggbett som kliar som aldrig förr så jag råder er att trots att våren kommit inte sitta ute hela kvällen för det. Man ser nämligen inte de jäklarna!

Helena fick i julklapp av mig att vi skulle gå på en spa tillsammans, eftersom hon skadade sig så värst så har vi inte kunnat utnyttja det förrän nu, så idag ska vi på spa!

Det var allt för denna gång..
Hoppas Du haft en jättebra påsk!


Kommentarer
Postat av: helena

aah å nu jävlar ska vi spa-a hela tiden.=)

Postat av: Alexandra

Åhh min älskling! Kom hit snart igen!

2009-04-29 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback