Tanya Stephens


Hello Tanya Stephens, tell me how you doing!



Tanya

Yeah!

fredag: Helena och jag mötte upp Mathias och Markus på MEST för en bit mat och ett par öl. Efter evigheters väntan fick vi bord och mat. De var hel trevligt men tog oss hem i tid lite smålulliga för att ladda inför lördagen och ha music quiz med Tanya.

lördag: På systembolaget fick jag rekomendation av en Sthlm-alkoholist med läskiga tänder om vilken ölsort som var godast. Jag lydde inte hans råd utan handlade Corona istället, jag ångrade mig. Snacka besvikelse, jag trodde den var gudomligt god! Kl 12:20 plockade vi upp Paula på stationen och tillbringade sedan dom närmaste 5h med att shoppa. Såå ont i fötterna. Upptäckte att min högra mp3-lur inte funkade så jag shoppade nya + endel tröjor.
Tyvärr missade vi eftermiddagsvilat eftersom vi vart tokstressade. Sara och Drull kom på förkrök men Sara fick åka hem och hämta sin biljett hon glömt. Vid 21:00 for vi till KTH för att invänta Tanya. Hon kom och hon ägde! En underbart bra konsert. De var jätte kul när Sara tyckte en gubbe som fimpade hennes cigarett vid t-banan var en snål jävel. Däremot var det inte så kul när vi åkte åt fel håll och fick vänta 25 min på nästa. Vi var småsura! Hem och sova för sen skulle jag och Paula åkte hem till H:et med världens tur och den bästa tågkonduktören man kan ha. Kort och gott en jätte bra helt. .. och kort är bara förnamnet.
SWICH, SWICH, SWICH så var den över!


                 

        


(Tyvärr vart det otroligt dåliga kort under konserten men sånn tur var sprang vi på henne)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Det är så roligt med dig att du alltid springer på alla efteråt. Hur kommer det sig??

Postat av: Sussi

Å vad ni har kul hela tiden!! Ha det bäst vännen! Kramis!

2007-03-07 @ 16:48:10
URL: http://smurfsusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback