dala-midsommar

Det börjar närma sig midsommar och det ska firas med nära och kära, folkdräkt, midsommarstångsresande, fin musik, god mat, alkoholhaltiga drycker, kubb/bocia/krocket, traktor och vagn, landet och förhoppningsvis fint väder!

Jag gjorde Cattis vuxenpoängtest och min ålder borde vara 27 enligt Sveriges vuxenpoängsyrelse. Testa du med på
http://www.vuxenpoang.com/ och berätta vem som är mognast =)

Nu är det inte såå långt kvar tills jag får min efterlängtade semester! Nämligen den 6/7. Ska bli ljuvligt skönt att få vila upp sig. Men till dess skall det arbetas och nästa vecka kör Peace and Love igång. Då ska Roger få äran att bestämma över mig igen. Jag lovar att han kommer njuta =)

Jag önskar er alla en underbart trevlig midsommar!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack! och trevlig midsommar själv.. vi kommer till dalarna över helgen, bor hos pappa om du har vägarna förbi eller så. kram

Postat av: Fredrik

Whohoo!!
17.3 poäng..
31.7 år :)

2007-06-21 @ 15:58:43
Postat av: Sara

Nä nu är spänningen olidlig o du får faktiskt ta o ladda upp korten från gammelgården i din vackra dräkt!
Hoppas du hade en jättefik midsommar söt.

2007-06-26 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback