Peace & Love 2007

Årets Fred och Kärlek är över för i år och självklart hade vi jätte roligt!!

Tyvärr såg vi så klart inte alla band som vi ville och var tänkt att vi skulle se, men endel lyckades vi med. Många kort var så klart odugliga och endel förblev ofotograferade. Sånnt är livet. Det var en riktigt nice festival i allafall!

vi

Jag och Elin!

elin o jag

Tro det eller ej, vi rör INTE varann! Jätte skumm bild.


vi igen

Here wo go!!


makarella

Läckerbiten-Shakira!


Jerry

Jerry Williams


charta

Chartta 77


sahara

Sahara Hotnights


langos

Jag skulle langa ut langos till Anna & Mowgli men ångrade mig blixtsnabbt när jag såg kön. Den går rakt ut o var galet lång! Måste ju även påpeka att dom väntade på mig i 2 ½h för denna langos dom aldrig fick =)


Yeah, peace everybody. I morgon går jag på semester! =)

Kommentarer
Postat av: Shakira

Oh Oh!!
Snygga vi vaaa!
Tur att du la med bilden på Charta alltså..

2007-07-08 @ 16:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback