manifestaion, öl, musik och Helena

Dax att uppdatera ser jag!

veckan har gått fort trots att det kändes som  det skulle vara måndag hela veckan i måndags. Kändes kul att komma tillbaka och träffa alla mina juveler. Dock var det inte ömsesidigt alltid =)
Så veckan har bestått av jobb, jobb, jobb, jobb och har oftast bestått med roliga stunder (endel undantag som alltid) trots att jag trivs som fisken i vattnet så är det ju ljuvligt med helg!
I torsdags tog vi våra 9:or och for på drogmanifestation i Vasaskolan/Martin Koch gymnasiets aula vilket var väldigt behövligt och ärligt talat har jag aldrig sett så många tysta tonåringar. Grymmt att se!

Igår tillbringade jag kvällen hos Jeanette med Elise för att få i oss lite öl vilket vi lyckades utmärkt med så klart så idag tillbringas kvällen framför TVn/datorn med extremt trötta ögon. Blir en tidig kväll (?!)
Det var iaf roligt igår förresten!

Jag har haft samma låt på hjärnan sedan i måndags, The Boppers - Rama lama ding dong. Jag börjar bli less på att sjunga den om och om igen så när den väl släppte fick jag nästa, men den är väldigt fin så det går bra... ... än så länge, White Lion - When a children cry. Undra vad det blir sen.. ..

Nu på kvällskvisten har Helena varit här, vi har gjort baguetter och ätit samt klämmt lite godis! Det är vi bra på förstår du =)

Ne, ska surfa vidare en stund innan min pillow ropar mitt namn!

Ta hand om er.. .. .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback