helgen som var..

Jag räknade ut att jag när jag kom hem i söndags eftermiddag hade åkt tåg i 5 ½h sedan i torsdag. Inte nog med det så gjorde jag sällskap med brorsan till Västerås för att hämta syrran vid flyget från Irland. Ett jäkla rännande!
I torsdags kväll var det väldigt lugnt med varma mackor och TV tillsammans med Sara och Helena. Gruvade mej för hur ont det skulle göra på fredagen att snygga till dreadsen och HJÄLP  vad ont det gjorde också under 4h. Snälla-Sara kom och stillade min hunger med kärleksdrickyoghurten. Den rekomenderas, riktigt smaskig! Vi strosade även på stan och shoppade endel och gick med på att göra en undersökning om reklamfilmer för en glass. Tur det var en god glass (hallon) för de tog evigheter!
På kvällen kom Klara och vi gick ut på 'Haggis' för ett par öl och avskedsmiddag men eftersom de vi alla skulle tåga oss vidare på lördag så tog vi det lugnt.
Mot Gävle på lördagsmorgonen! Sanna kom till stationen för att plocka upp oss i värmen och efter mycket fixande med systembolag och mat slog vi oss ner i en park för att njuta av mat, värmen och trevligt sällskap.
Tyvärr kunde inte Jenny vara med oss under helgen som planerat men det blir fler gånger! :)
Frammåt kvällen kom Sannas Gävlekompisar och gjorde oss och ölen sällskap för att sedan dra oss ut i Gävle vimmlet. En trevlig kväll som slutade tidigt för mej vilket jag nu har förstått varför. Början på förkylning! Har varit hemma från jobbet under dagen för att krya på mej. Min hals är tjock som en fotboll, feber till och från och snorigast i stan. SNÖRVEL! Så nu har det knaprats halstbletter och kollats på första säsongen av Desperate Housewives (måste ju friska upp minnet) hela dagen. Nu ska jag krya på mej lite mer i soffan och se på ett avsnitt av Desperate Housewives (fast ur pågående säsong)


Jag är väldigt bra på att glömma bort min kamera så tyvärr blev det enbart 3 kort uner helgen. Fy, jag ska bättra mej!

     


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan va kul vi hade!!! Måste göras om!! Nu stundar Sälen!!! Hoppas du mår bättre.. Kramar Sanna

2007-04-20 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback