ägg, lurad & april

Snart är det påsk!

Det ska bli riktigt skönt att vara lite ledigt och få äta påskgodisägg ett par dar. Jag behöver vila upp mej lite! 1:a april dagar är inte min dag, jag är för lättlurad har jag kommit fram till.

Det var jätte roligt att möta upp Klara i fredags! Hon var sig lik och jag hade en jätte trevlig kväll med endel öl och kära vänner. Men tydligen har jag blivit för gammal för en 2:dagars och trots att jag drack mycket vatten under fredagens kväll gång så orkade jag inte med en till fest på lördagen så jag for hem till härliga Dalarna och myste under täcket istället! Så ljuvligt så..
Den 13:e åker jag tillbaka för att fixa till mina dreadlocks. Jag ser ut som ett skatbo i huvudet, believe me!

Nu är det inte långt kvar till Sälen och Ski och Rock, bara 28 dagar. De ska bli snuskigt roligt! :)


       

Jag är ju rätt dålig på att ta kort faktiskt. Troligen eftersom jag är en urkass fotograf, dom blir antingen för nära, för långt ifrån eller för suddiga. Men lyckades ta mej ett par kort i allafall!

Nu måste jag krypa till kojs säger Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback