yster-syster home.

Idag kommer syster-Anna hem efter att ha varit i Dublin i 2 v. Jippiy0jippije! Skynda skynda.

idag har det verkligen verkligen verkligen varit hur knepigt väder som helst ju.
Först bara massa blåst sen regn och nu nått mitt emellan fast mörkt på ena halvan av himmlen och ljust på andra. Och så känns det konstigt också!
plus att jag har fått ni vet sånn där jätte hemsk huvudvärk.

Ikväll är de CSI och i morgon Desperate Housewifes. Underbart liv jag lever!
Säg till mig att sluta följa alla förbaskade såpor!

förresten så fick jag se One 3 hill reprisen. Puh!

Nee, Herrå.

men, hallå! Jag lyckas inte byta design. Lyckas du (nån bloggare)?
Jag vill ha en fin rosa (love love love) men de funkar ju inte!
jävlarns jävlarns skit.

Och en sak till. Du kanske missade det men, jag uppdaterade igår kväll också så.
Scrolla ner för mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback