stackars mej..

Jag är sjuk faktiskt, stackars stackars stackars mig!
öronvärk, halsont, nackspärr och lite snorig. Uch så ont det kan göra!
Så nu försöker jag kurera mig så mycket som möjligt så vi ändå kan fara till Västerås och svinga runt i helgen, för det vore verkligen underbart roligt!

Eftersom jag bara kurerar mig och växlar mellan datorn, sängen och soffan så har jag tyvärr inte mycket att informera herrskapet/kvinnofolket om mer än att jag kollat på Pirates of the Caribbean 2 - Död mans kista. Inte så värst bra om jag får säga det själv, ettan var bättre. Vad tycker du?
Jag beställde fyra filmer idag också, men bara till mina syskon. Inte en enda till mig själv. Ack så hemskt!  men har jag tur får jag säkert glutta på deras filmer. Jag beställde dom ju trots allt!

Jag hjälpte syster skaffat en blogg också nu när hon ska ut och resa (den 24 sep. far hon ut och reser i 9 mån. om jag har missat att berätta det?) bloggen är inte riktigt klar än, men sen kan ni hänga med på hennes äventyr hon är ute på och lämna en svensk liten kommentar. Då tror jag hon blir förbaskat glad!
http://annastam.blogg.se
(hon tyckte faktiskt att en blogg.se verkade enklare än resedagbok, därför blev de blogg) 

JOO, jag var hos tandläkaren igår (tänkte borsta tänderna strax, därför jag kom på de) hon tand-tanten var snäll och hette Gudrun. Dom brukar ju vara lite hårdhänta sådär men icke Gudrun. 
Dom har en väldigt bra minutpeng dom de där tandfolket. Det kostade 399 :- och jag var inne ungefär 20 min. Galet!

Var de inte en kotte från Hedemora som var på Idol uttagningen i Falun? Jag leta och leta och leta men hitta ingen alls. Dåligt med sångfolk i Hda.

I morgon ska nog jag kolla på Da Vinci koden på dagen och gå på bio på kvällen, de kan man väl göra fast man är sjuk?

Sussi skickade MMS på henne och hennes nya frisyr idag som hon verkligen passade förbaskat bra i och vart så fin så. Kolla själv!
 
 


tydligen hade jag ganska mycket att informera er om iaf, förresten så kan jag fortfarande inte byta design, WHY?!?

Dax att kurera mig lite till. Good bye!


 




Kommentarer
Postat av: Daniela

naaw, är du suuukis nu :/ Fy fan för det, då får krya på dig så snabbt det bra går! massa teá och soppa.
komiskt faktiskt... jag har varit och färgat håret mörkt och klippt mig idag och nu ser jag nästan på pricken ut som hon sussi. Iof så har jag alltid haft den frisyren men nu är det skrämmande likt!

Kramar på dig, och bli frisk snaaart!

Postat av: Cattis

stackars dig som är sjuk.. krya på dig. jag måste säga att jag är väldigt besviken på att ingen från hedemora var med på idol (iaf inte på tv), jag hade sett fram emot att nån modig själ skulle skämma ut sig men inte då. jaja. hoppas du mår bättre snart! kram

2006-09-07 @ 15:37:04
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback