sis & avskedsfest.

fredagen var nice, skrev att jag skulle bli kastrull full vilket jag också blev. Började pimpla bärs kl: 14:00 så endel minnesluckor men jag misstänker jag hade riktigt roligt. Huvudsaken var iaf att Anna hade det och verkar det som. Efterfesten slutade då 04:20 för då låg jag i säng och drömde mig bort *smile*
Till och med Mattias som är så skeptisk mot stackars Hedemora lyckades nog roa sig rejält för han vart riktigt packad.

lördagen var väldigt lugn jag, Helena, Syrran, Mowglie, brorsan och hans tjej Lena åt pizza och vi hyrde en riktigt konstig tysk film som självklart handlade om den för förbannade Hitler. UCH!
 Sov vid 22:30 så tydligen var jag rätt trött. Lika lite nytta som varje hangover day, orkade inte ens blogga.

idag har det varit middag med familj och respektive, hjälpt till att packa ner Annas liv eftersom hon far till Australien i morgon *ledsen* endel tv tittande, självklart One 3 hill och gled sedan in på Skärgårdsdoktorn.
Hade fruktansvärt långtråkigt en stund på dagen så jag roade mig att hoppa på halmbalar på åkern och sjuga julsånger. Ljuvligt roligt i Österby!

i morgon åker Anna som sagt var. Kommer bli fruktansvärt tråkigt för mig så klart och jag ska fundera ut en plan hur jag ska överleva dessa månader.
Jag hoppas ju så klart att hon kommer hem tidigare än beräknat men framför allt hoppas jag hon får fruktansvärt roligt och tar hand om sig! Kommer sakna min kära Sis fruktansvärt mycket!

 Tänkte ladda in lite bilder från fredagens festligheter. Glutta på! 

                 
            
                 

1, Anna Anders & Helena.
2. Helena & Sussi.
3: Jag & Mattias.
4. rasta fari Helena.
5. brorsan & Lena.
6. girl-power. Sussi, Terre, jag & Helena.
7. Åsa och Stefan.
8. Mattias, kastrullfull.
9. Systrarna Nilsson.
10. Alva & jag
.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh min lilla vän vad jag tycker synd om dig! Att Anna åker alltså.. Men hon kommer säkert hem tidigare än beräknat med tanke på Maria.. :) Fina kort! Puss på dig!

Postat av: Henrik B

kollade in bloggen oxå.

2006-09-25 @ 20:05:05
URL: http://www.henrikbroden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback