reggaedänga och fika

the day is over, vi börjar sakta men säkert närma oss torsdag.

Slog ihjäl ett par timmar på fiket med Mattias idag.
Alltid 3-vligt att umgås med vänner man sällan ser så gissa om det snackades. Nu har vi har uppdaterat varann om dagsläget och berättat det senaste skvallret och sånnt är ju alltid spännande!
Lyckades även övertala han att stanna kvar i Hedemora till på lördag och bli full som en kastrull med oss alla andra på fredag. Jag tror jag lyckades rätt bra faktiskt trots hans negativa inställning till Hda.

Var ute på en lite promenix idag med, shit vilket höstsolväder, myspysväder.

Har även kollat på IDOL, de var spännande idag också faktiskt och jag tycket absolut rätt tjejer gick vidare. Dom andra flickorna sjöng inte rakt in i mitt hjärta! :)

Sitter nu och såsdåsar med lurar och lyssnar på en urgammal reggaedäng skiva med massa gamla godingar som Desmond DekkerBob Andy, Eric "Monty" Morris och självklart The King, Bob Marley!

ska såsådsa vidare nu.

G O D N A T T!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback