måndags snack

Dagen startade inte som någon höjdar dag precis.
Vaknade sur som en citron av någon anledning, tyckte allt var hemskt.
Och inte vart det bättre när jag var påväg upp för trappen med ett glas mjölk i handen, jag tappade balansen och ramlade ner (?!) 
med mjölk överallt och en garvande syster neranför så kunde inte jag heller hålla mig för skratt.
 Iofs skrattade jag bara tills jag insåg att jag fick ont i benet. AJ AJ AJ!
Varit ute och hoppat jättestuddsmatta har jag också gjort. De är verkligen skit kul ju! 
Tillbringade kvällskvisten framför TV:n för att titta på Outsiders/IDOL (zappade emellan) CSI och 100 höjdare. Filip och Fredrik är ju förbaskat roliga och IDOL tycker jag absolut inge roligt längre, nu kan dom ju sjunga och de är ju tråkigt.
Men däremot är de skitkul när dom gör bort sig på uttagningarna!

glömde nog berätta att Alex fyllde år igår så nu har hon blivit en äkta 20-års tjej.
Synd att hon inte har nytta av det i de galna land hon är i ett år framöver.
Där får man köpa sprit i butikerna + att det är jätte blilligt. Helt galet!
men grattis grattis igen 20-års tjejen och skynda dig hem!

Och justja, Mattias har kommit hem. Peppar peppar ta i trä!
måste jag passa på att hänga med honom nu, inte ofta man ser skymten av han precis.
Fast jag ska ju dit nästa helg, men ändå.
Och så är John på väg hem från Norge också.
Tänk mina favvo grabbar kommer hem på samma gång också.
 Tänk så roligt!

Godnatt nu.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Är du säker på att det bara var mjölk i glaset? Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback