inte såååå lång lista.

Jag tycker ju om listor, här är en till!

Brukar du komma i tid?  oftast så.
När blev du fotas senast?  i lördags av Elin.
Hur känner du dig nu?  hes, hostig men annars okej.
Vanligaste färg på dina kläder?  jag har nog alla färger (helst samtidigt :)
Kan du laga mat?  det kan jag tyvärr inte påstå.
Vad pluggar du?  absolut ingenting.
Vad tycker du om fötter?  inte så värst bra, rätt äckligt.
Är/var du aktiv i skolan?  det råder det delade meningar om.
Vad saknar du?  det är top secret faktiskt.
När och varför grät du senast?  i måndags vid matbordet för jag hade så ont i öron/hals.
Hade du en bra kväll igår?  den var dåsig.
Din favorit dryck på morgonen?  mjölk.
Rakar du benen? jaa.
Är du nyttig?  kan vara nyttigare.
När brukar du gå och lägga dig?  oftast runt 00:00 (NU!)
Vad ska du göra i vinter?  fira jul och myser runt.
Projekt just nu?  inga alls.
Vad borde du göra?  söka fler jobb. TYST, jag vet!
Vad vill du göra?  de är också top secret.
Har du någonsin haft ett jobb?  ja tro det eller ej.
Jay Leno show?  han är rätt rolig.
Varför hånglar man?  de är väl mysigt.
Är du blyg?  konstigt nog ibland.
Är du politiskt aktiv?  nee.
Vilken tid gick du upp idag?  ca: 09:00
Vilka instrument kan du spela?  kunde spela altfiol.
Vilken idrott sysslar du med?  ingen alls.
Vilket TV-spel spelade du sist?  de nya barnspelet Cars igår.
Vilket dataspel spelade du senast?  harpan.
Vill du hellre ha mail än vanliga brev?  spännande med postbrev ju.
Har du haft sex med någon som är dubbelt så gammal som du?   vad tror du om mig?!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  kanske, inte bestämmt mig än.
Hur mycket krävs för att du ska bli full?  det är olika från gång till gång.
Har du spytt offentligt?  de har jag nog.
Vad är det pinsamaste du gjort på fyllan?  hah! tänker jag absolut inte skriva.
Ångrar du det?  skojaru?
Vad skulle du göra om du var kille för en dag?  ååh, hjälp! det är så mycket.
Har du stjärnor och kajal?  inte stjärnor, men kajal ibland.
Brukar du sminka dig?  jao.
Är du nöjd med ditt liv?  kan jag inte påstå.
Vad har du på dig just nu?  pyamasbyxor och WE tröja collage tröja.
Vilken hårfärg har du?  blond.
Har du stadigt sällskap? nääj.
Vad vill du jobba med?  det är olika från dag till dag.
Har du tråkigt just nu?  rätt så faktiskt.
Vad gör livet värt att leva?  friends and family.
Vad i livet ångrar du?  rätt mycket, men mest fyllesaker.
Vad lyssnar du på för musik?  reggae.
Kategoriserar du dig själv i någon stil?  neeh.
Är du trött?  lite..
När var du full senast?  i lördags.
Sover du helst ensam eller tillsammans med någon?  det beror på humör, båda är ju mysigt.
Bästa grupp/artist?  shit vad svårt.
Hur många skor har du?  förmånga enligt pappa.
Favoriträtt?  mammas nått go.
Vad gör du i morgon?  målar hus.

Hihi, nu är den slut!


Kommentarer
Postat av: yeah

yeah vilken färg är din we tröja, ja vill också ha sån:P snygga ju!

2006-12-27 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback