ingen speciell rubrik

Den här dagen var inte heller toppen, men idag var det familjegräl som urartade, men det är lätt hänt och sker nog i alla familjer. Tydligen bör jag "börja behärska min ilska"  så jag får väl försöka ge mig in på det då.  PUNKT SLUT!

Var ute på en promenix i min ensamhet idag, de var mysigt faktiskt. Me and my MP3!

Kollade på en film också, 'The Italian Job' den var helt okey så den rekomenderas.
Lite lik Ocean´s 11 & 12. Små rolig och om en kupp!

Hoppade i min rosa sidenpyamas efter en dusch och gosa ner mig i soffan för att se IDOL (okey okey okey, idag var det rätt bra. Markus lyckades nog verkligen charma alla!) efter det Desperate Housewifes och slutligen Joey och IDOL utröstningen. Herre min skapare vilket underbart liv jag lever framför TV:n.

Nu när jag hade lite trist här på kvällskvisten så snokade jag på Lunar (det tycker ju jag är skit kul) och råkade hänga med i ett bråk som uppstod mellan en frisläpptkåkfarare (runt 150 kg och setat inne för rån) och en nazizt. (Nej nej nej, jag la mig inte i utan bara hängde med, hoppa mellan sidorna och läste vad dom skrev)
De hotades endel och det var väldigt spännande att hänga med faktiskt. Testa det är skit kul!
Dom använde alldelens för hårda ord för mig, etc gris.
Jag stod på kåkkillens sida för ni kan nog lista ut vad det handlade om. Go go go go.

I morgon ska nog jag hänga med Mattias och på fredag är det farvälfest för Anna *snyftande*

Sussi: Jag hoppas att det var någonting starkare än mjök i galset faktiskt för sådär taskig balans bör inte en 22 åring ha. Du skulle ha sett! :)

bed time, puss och kram cykelram!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag hade säkert pinkat på mig av skratt! Ses på fredag! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback