brumm brumm..

Brummat 4hjuling en sväng på kvällskvisten, de är sååå roligt ju!

Bakat "black bolls" och kollat på Desperate Housewifes och Joey. Hur bra som helst ju!

My friend Danne. Han är inte riktigt som alla andra, eller vad säger du? Han är ju iofs väldigt rolig! =)

 

De är ju klockrent egentligen för jag är ju en riktig skönhet, visst då? =)
Danne däremot han är ju inte riktigt ett odjur men de är bra nära! =)


Lina har skaffat sig en blogg också och de är ju underbart för de finns ju inget bättre än att snoka runt bland bloggar och hemsor. I love it!
http://finalina.blogg.se

Lyckats fått in lite länkar också så scrolla ner så får ni se mina vänner jag besöker dageligen.
Daniela, jag lyckades länka även till dig! =)
Synd bara att alla inte är lika aktiva uppdaterare som andra!
Hrmpf, nån speciell som känner sig träffad? :)


Informerar lite om min syster tills hon har möjlighet att blogga själv.
Senaste rapporten, missade flygplanet från London till Sidney men lyckades troligen
 (har inte hört nått annat) komma med ett plan idag.
Så ett dygn i luften har hon framför sig!
My god, se till att de går bra nu... (jag börjar låta som mamma)

Inget mer att tillägga.
Over and out  ...  ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback