biodag

Vi ( Jag, Anna och Helena ) var på bio idag i Falun och tittade på Offside. HIHI, den var rolig!
Helena var lite rolig, sådär som bara hon kan vara.
Vi fick nämligen plats brevid ett gäng som satt redan, fast salongen var ju i stort sett tom, så klatchiga Helena säger lite halvhögt '- Jaa, men jag behöver ju inte sitta i knä på dom' (du ska skratta nu) men mannen tyckte absolut att det gick bra att hon slog sig ner i knä.
OOH! Nej, nu vart det sådär ni vet. En sak som var rätt så rolig och när man berättar den blir den absolut inge rolig alls, det måste alltid upplevas. Så trist när det blir så för man vill ju dela med sig av roligheter!
nåväl, filmen var rolig fast hade nog hoppats på bättre men värd att se, dock typisk svensk komedi.
Fast jag kan ju tycka sånn är skit kul!

Det blir inge Västerås i helgen som det ser ut för tillfället. Jag är små hängig och hostig, Jenny hade plugg. Så helgen är oplanerad och Sussi får gå på handbollsfest som önskat =)

Hosta, de är fasen de mest retsammaste sjukdom som går att ha. Uch.. så störande det är när de sitter nått i halsen som man vill ha upp men aldrig lyckas med.  NÄÄ TVIII!

Nu är jag trött (vilket jag kan tycka är konstigt eftersom jag inte gör annat än sover när jag är sjuker)

Godnatt min sköna böna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback