utmanad

Cattis har utmanat mig.

kläder & skor

ytterplagg: grön Fjäll Räven jacka (höstjacka)
pumps: nej nej.
boots: .. inte det heller
jeans: ja ett gäng.
underkläder: hotpant´s och BH?
festblåsa: äger jag inte.
kostym: .. inte det heller.

badrum

doft: Sara Jessica Parker nu, innan Britney Spears.
hudkräm: Body Butter från Body Shop med kockoslukt.
hårprodukt: inte en enda.
mascara: IsaDora
läppglans: inget, lypsyl.
rouge: Loréal
underlag: om jag har så, Maxfactor.

accesoarer

klocka: axcent.
plånbok: korthållare.
väska: sällan.
solglasögon: näe, glasögon ju.
scarf: nej.
smycke: halsband.
bälte: ja lite olika.

teknik

mobil: NOKIA
tv: Philips, 32 tums widescrean
stereo: philips.
transportmedel:  mina fötter.

Nu utmanar jag.. ... Daniela, Lina, Sussi och Roger.

Kommentarer
Postat av: Lina

JAG ANTOG UTMANINGEN !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback