utbildning o desperate

Då var det time för första snön att landa. Vilket slask men faktiskt lite småmysigt. Jag tycker om vintern! Bob och Marley ville absolut inte sätta ut tassarna i morse. BRRR!

Har haft en utbildningsdag inom 'Arbetsmiljö i skola' idag i Långshyttan på min bilivande arbetsplats. Rätt intressant men väldigt lång dag. Hann med nöd och näppe se dagsljuset så nog känner jag att ögonlocken väger endel nu på kvällskvisten.

Anna har uppdaterat sin blogg förresten.

Säsongsavslutning av Desperate Housewifes idag med extra långt avsnitt. Trist att de är slut men nu startar iofs Grey´s Anatomy.

Mina dreadlocksgrejer är skickade, allt utom mössan för den är kvar i Indien. Skynda skynda fram!


Kommentarer
Postat av: J.M 9A

Tjenare lill Ida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback