Sthlm again!

Tog en extremt lång lunch/fika med Elise och Jeanette idag för att sedan glida ner på ett förvirrat möte. Puh, men vi tog oss igenom det.

Nu på kvällskvisten har Helena varit här och roat mig. Shit, det är verkligen tomt utan henne när hon är i Sthlm och slirar runt. Saknat henne som 17!

I morgon 8:23 (Zzzzz zzz zz!) går tåget mot Sthlm igen, men denna gång blir det inte enbart nöjen.
Dax att ta mig i kragen nu och gå en 3 dagars utbildning i 'Fördjupad demokrati ' (erkänn att det låter lockande?!) på Skeppsholmens Folkhögskola. Blir säkert utmärkt när det är klart och en merit.
Jag är mest orolig över hur jag ska kunna hålla mig vaken! Pimpla redbull kanske, annars är det nog ett perfekt tillfälle att lära mig dricka kaffe? YAKKK!

Syrran´s blogg är uppdaterad igen. Hon verkar ha det utmärkt!

Kan rapportera att mina söta dreads mår utmärkt.
De kliar lite i hårbotten emellanåt, dom kan vara lite tunga och vaxiga men hur är det dom säger.
Vill man vara fin får man lida pin =)
Helena var ju självklart tvungen att säga
' - Åh, skulle de inte vara skönt att dra en borste genom håret och känna den fräscha schampoo doften!' TACK KÅMPIZ! de skulle vara skönt men jag är även fruktansvärt nöjd faktiskt och ingen ångest.

På lördag ska vi nog ta oss en sväng om i Sthlm faktiskt. De är ju äckligt roligt!

Måste måste måste måste sova nu. Tidig och lååååång dag i morgon.
Tillbaka på sön/mån.

3-vlig helg kära du!


Kommentarer
Postat av: världens bästa Helena

du är bäst

2006-10-06 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback