söndags nytt

Extremt trött idag efter en hård men rolig utekväll igår. Somnade i soffan på eftermiddag och sov hur många timmar som helst så hur ska det gå att somna ikväll?

Inte så överdrivet sugen på att det ska bli måndag faktiskt.. ..

Har nu på kvällskvisten tvättat mina fina dreads vilket var underbart skönt. Nu luktar dom mumma men småflottiga av wax. Beställde massa fina pärlor, shampoo en mössa och ett dreadsband från
http://www.dreadlocksgrejer.com igår. Mössan o bandet måste beställas från Tobago, Västindien så det kommer ta evigheter att få. SUCK! Vill ha vill ha vill ha.. ..

Idag är det Sussi´s födelsedag! Grattis grattis vännen. Ledsen att jag inte var med igår men jag tänker fira dig ändå!

Nu ska nog jag äta en trattkantarell och slappa vidare.




 


Kommentarer
Postat av: anne

förlåt men läste denna blogg, tobago, västindien, ligger inte i indien. Det ligger i karibien. Duhh

2009-04-30 @ 00:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback