massaj & trolleri

Jag skulle ha plockat äpplen idag men så vart det inte .. .. istället har jag varit på besök hos Sussi med Helena. Vi slog på en film men vi hade tydligen så mycket att prata om så filmen fick rulla utan intresse till den. Efter de vart det en fika med Linnéa på 2 sisters. När vi var klara med det beslutade Helena att vi skulle hyra filmen 'Den vita massajen' som släpptes på DVD idag, vilket vi gjorde och for hem hit och tittade på medan vi åt soppa.
Filmen var bra, fast jag hade större förhoppningar.
Böckerna är nog bättre så det är dax att inskaffa dom och sätta igång och lusläsa!

I morgon ska jag och Elise till Smedjebacken.

Sara säger att bly är farligt för det har hon pluggat på idag. Vilken himmla tur att det finns blyfri bensin nuförtiden!!

Helena önskar hon kunde trolla ... .. och det hade ju verkligen varit helt underbart!
Hon frågade nyss vad jag skulle ha trollat fram om jag kunde. Jag hade så klart valt en massaj idag, han var ju så läcker (lite elak ibland kanske..) Helena hade valt godis och min mammas saft.
Vad hade  Du valt? TELL ME!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu ska ja prova

2006-10-11 @ 22:33:41
Postat av: Sussi

Jag hade valt - - - - - (hemligt) :) Tihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback