lugn & städad

Lugn och städad lördag... .. gårdagen var dock inte lika lugn.
Var tvungen att "throw up" innan jag dök i säng inatt, rätt plakat och mysig!
Trevligt sällskap, god mat och försbaskat god öl bestod gårdagen av. Tack för det!

Vaknade av att det poppades 'Circle of life' med Elton John på hög volym på radion. Redan då beslutade jag mig för att titta på Lejonkungen idag. Självklart var den VHS filmen trasig.. .. så det vart Lejonkungen 2 istället med myspysarna Helena och Oskar. Den var absolut inte lika bra som ettan så klart.

Låg till sängs med mp3:an oerhört länge idag, så förbaskat trött har jag varit.. .. så det är strax dax att dyka i säng igen. Inte varje lördag man är i säng före 00:00 men någon gång måste vara den första.

Helena och jag hyrde film på kvällskvisten också, Tsotsi. Vi kollade dock inte klart på den eftersom vi upptäckte att det även var Världens barn på TV. Får kolla klart  på filmen i morgon för nu skulle jag absolut inte våga! (den var småotäck... ..)
Den handlar om gängledaren Tsotsi som råkar av misstag kidnappa en bebis i samband med en bilstöld. Återkommer i morgon om den är värd att se eller inte!

I morgon ska jag tvätta dreadsen också, vilket kommer vara ett projekt för sig.

- Du som kommenterat och vill trolla Jenny till dig och att jag ska hälsa. Tell me! Who are you? *curious*


Dax att Zzzzz....narka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heyho

2006-10-15 @ 13:51:55
Postat av: hemligt ..

jamen jag kan ju inte avslöja vem jag är, då vore de ju inge kul.. eller hur? .. men hälsa till "knasbollen" (jenny) så lovar jag att hon vet vem jag är .. ;)

2006-10-15 @ 15:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback