igår och idag

Försökte blogga igår (onsdag) men det gick inte vägen. Allt krascha såklart! så du kan också läsa om gårdagen längre ner, men idag är det torsdag och CSI Miami kväll. Underbart!
Det är grått, kallt och regn. Sägs att de ska bli storm, ruggigt!

Har setat framför en dator och låtit hjärnan arbeta med siffror och diverse saker. Rapporten går frammåt men det är läskigt vad man kan få blackout. Faktiskt ingenting spännande att berätta om dagen.. .. .

Gårdagen (onsdag) arbetade jag hemifrån och bråkade med Excel och diagram endel. Det ville inte som jag ville!
Var även ut med pappa och tittade på lite skog. Passade på att knäppa lite höstkort!



Den här använde man för länge sedan att göra höbalar med informerade pappa mig om. Troligen stått där i 40-50 år. Pappas föredrag varade ett tag så fråga mig, jag vet allt!

 Pappa filosoferar!

Cattis!
Jag tänkte, du som sällan är hem till Österby kanske ville se en höstbild över din pappas gård. Är den sig lik? :)



I morgon ska jag till min kommande arbetsplats och diskutera arbetstider osv. Spännande!

På lördag blir det festfirande i Falun för alla 3 systrar Nygårds som fyllt år nu i Oktober.
Ska bli ruggigt kul! På söndag fyller Sussi år och igår fyllde Ellie. De är populärt att fylla år i Oktober!



Kommentarer
Postat av: heeemlig .. =)

mmm det är populärt att fylla i oktober pga att det tyldigen är jäääkligt roligt att fira nyår .. om du hänger me =) ..

2006-10-27 @ 12:39:03
Postat av: Cattis

hej hej! tack för bilden, det verkar vara sig likt minsann. det är faktiskt nästan alltid sig likt där och det är väl därför jag trivs så bra där antar jag.. när börjar du nya jobbet? hade! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback