hello, i´m home.


1000 tack till både Lina, Sara och Johanna som jag snyltat sovplats och mat av i helgen. Ni är underbara!

Efter mycket om och men och förbaskat mycket möda. I´m finish!

  
Vill man vara fin får man lida pin!

Efter 11h var det klart och här är resultatet. Jag är jätte nöjd, det kunde absolut inte blivit bättre!
Vad tycks?

Köpte en minneskortläsare igår som enbart mitt mobilminne gick in i (förbaskade j*vla skit) 

råkade bli mycket öldrickande under denna vistelse i Sthlm, men inte en enda baksmälla. Perfa!

Tors: Som sagt var, 4h dreddande. Tonfisksallad hos Lina i Västraskogen (Sthlm´s längsta rulltrappa, jag lovar) och sedan ett par öl på Söderhof och Söderkällaren. Hem till Lina för att sova och ladda inför fredagens dreddande. PUH!

Fred: 10:00 på plats hos dreddkillen-Ibrahim. ... ... ... ... .. och där satt jag till 17:00.
Hungrig som en varg, snurrig av blodsockerfall, stinkande waxbomb men förbaskat nöjd och glad rullade t-banan iväg till Hornstull för att möta upp underbara Helena och systembolaget.
Letande ut till Sara i Saltsjö-boo där det bjöds på mat och drickande satte igång.
Perfekt, fast jag stank fortfarande wax. Mattias ringde och 'go go go go:ande' så rummlade vi iväg till Gullmarsplan och till Markus där Mattias höll låda. Sedan ut för att göra Sthlm-city osäkert.
Krångel och kaos men roligt ändå! Sara fick sova på soffan medan jag glassa i hennes säng. Fatta lyx!

lörd:
Sthlm stad runt 14:00 för att möta upp Jocke. Ut på jakt efter minneskortläsare vilket vart fel. 16:00 rullade det ut till Mörby till Johanna där det bjöds på god mat och mycket öl och pratande. Länge sedan vi sågs så det behövdes. In för en pubvända på Fridhemsplan vilket senare led till Odenplan och reggaeklubben Matador. Där trivdes ju jag och Helena som fisken i vattnet men på nå konstigt sätt tog ölen slut (?!) de har jag aldrig varit med om. Kvällen slutade väldigt lyckad med att jag slocknade i Johannas soffa.

sön: home home home 2 the village! Tågresan gick som  på rälls och hem för att visa upp min nya frippa. Tro de el ej, min familj gillade den!

Jag stinker fortfarande wax, men de lägger sig... ... jag lovar dig.

Sååå hemskt trött är jag efter en klockren helg så nu hoppar jag i säng!

Åh, nu har jag fastnat för en låt igen. Cocoa Tea - True love. Underbart bra!
Ladda hem, poppa och känn hur underbar!

Over and out and godnight .. ...







Kommentarer
Postat av: Daniela

Det blev grymt snyggt!!! Det passar dig helt perfekt bra. :) Förstår att du blev nöjd. Men sikken tid det tar att göra det, skulle aldrig ha tålamodet till det. Gjorde förlängning en gång vilket tog 4-5timmar och DET var en riktig pain in the ass!
Kram på dig!

Postat av: Cattis

Hej hej! Du blev ju kalassnygg i håret!

2006-10-02 @ 19:14:12
URL: http://cattise.blogg.se
Postat av: Lina

absolut ingenting att tacka för =) du e alltid stjärtligt välkommen!! ascoooolt riktigt snyggt =) verkar även som du haft en lyckad helg här... kraaamos

2006-10-02 @ 19:55:49
URL: http://finalina.blogg.se
Postat av: Roger

SWEET! kram

2006-10-02 @ 21:12:46
URL: http://rogerlast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback