anddun & CSI

Idag har det skrivits papper på mitt nya jobb. Yes yes yes yes yes!

For till Avesta med mamma för att shoppa nått på Jysk åt henne som inte fanns. Jag hittade nya duntäcket jag ska inskaffa, anddun. De var äckligt mjukt och skönt. Mitt har jag lessnat på + att dunet ligger vid fötterna. Köpte en grå höstthuvtröja som jag kan pysa runt i nu när det är så ruggigt ute. Hittade även ett par skor jag passade på att inskaffa men insåg på vägen hem att dom var ju vita och nu var det höst och lerigt. Dom får vänta med att användas!



Dubbelavsnitt av CSI idag. Säsongsavslutning för CSI och säsongsstart för CSI NY direkt efter. Perfekt!

I morgon ska det fortsätta skrivas rapport för fulla muggar. Börjar bli lite tight om tid!

I morse när jag i stort sett hade ätit upp min grötfrukost så vart Lordi (föddes i samband med att Lordi vann sång-grejen du vet, där av namnet) tydligen också sugen på gröt. Jag är ju kompis och delar med mig!





Kommentarer
Postat av: Jag själv

testing testin testing.

Postat av: Cattis

Grattis till nya jobbet!! Hoppas allt är bra annars.. kram!

2006-10-26 @ 19:27:23
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback