virus virus virus

Förlåt mej så jätte mycket alla snälla stjälar som jag smittat!
Lyckades nämligen få Virus genom MSN igår på datorn vilket självklart absolut inte vad meningen. Så jag är extremt  ledsen ifall jag lyckats smitta övriga på min MSN lista. Min dator ska till doktorn på fredag då Dr. Pumpa kommer för att laga. De är en himmla tur han kan fixa och hjälpa.  Tack tack my friend!
Så jag är datorlös till på fredag, håll ut. I´ll bee back! :)

Slitsam arbetstisdag men en fungerande och bra dag.

Har besökt min vän Gustaf idag på hans mysiga plats. Tänt ett litet ljus och skänt en tanke. 4 år sedan idag. Tiden går fort och såren tar tid att läka. Saknaden är fortfarande stor men jag har lärt mej leva med den!

Snart är det dax att smita hem till mej igen och kolla på Grey´s anatomy. Så spännande!!

VP: Who are you?

Jag skulle vilja ha en glass.

Kommentarer
Postat av: Helena

häjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäj
häjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäj
häjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäj
häjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäjhäj

2006-11-30 @ 21:50:45
Postat av: Daniela

Neeeeeeej, säg inte att det var tack vare lilla mig du fick skiten på datorn??????
Hoppas allt är bra med dig iallafall!!

Kramar, Daniela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback